Partnerem strategicznym akcji Happy Bus ostało po raz kolejny PEPCO
W tym roku razem chcemy edukować dzieci i ich rodziców w kwestii fonoholizmu
?
?
Bardzo cieszy nas, że możemy kontynuować współpracę z firmą, która jest niesamowicie życzliwa wobec naszej akcji i dla której dobro dzieci jest bardzo istotne
?
?
?
?
?
?
Dziękujemy za pokładane w nas zaufanie, za wsparcie finansowe, za pomoc w najtrudniejszych momentach przygotowań 









Dziękujemy Partnerom tegorocznej edycji Happy Bus
❤
❤
❤
Dziękujemy Rainbow, ICBC Polska, BSH, PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź, Rejonowemu Bankowi Spółdzielczemu w Lututowie
Dzięki wsparciu finansowemu, którego te firmy nam udzieliły, możliwa była organizacja całej akcji
?
?
?
?
?
?






Happy Bus nie mógłby się odbyć gdyby nie zaprzyjaźnione z nami firmy
?❤?
Dzięki darom rzeczowym, które nam przekazały, możemy organizować gry i zabawy, zapewnić dzieciom posiłki, nagrody i upominki
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
⚽
?
Dziękujemy Rossmann Polska, Delia Cosmetics, Decathlon Pasaż Łódzki, Bakalland, Ziaja Polska, Magic Brands S.A., Michalczyk i Prokop, Moje Bambino
❤
❤















