• Aktualności
  • Kim jesteśmy?
    • Fundacja Happy Kids
    • Nasz zespół
    • Nasze domy
    • Ważne dokumenty
  • Co robimy?
    • Audiobook
    • Happy Bus
      • Zdrowe odżywianie
    • 7 Happy Summits
    • SOS Ukraina
    • Usamodzielnienia
  • Dołącz do nas
    • Zostań wolontariuszem
    • Zostań rodziną zastępczą
    • Dla biznesu
  • Kontakt
  • Aktualności
  • Kim jesteśmy?
    • Fundacja Happy Kids
    • Nasz zespół
    • Nasze domy
    • Ważne dokumenty
  • Co robimy?
    • Audiobook
    • Happy Bus
      • Zdrowe odżywianie
    • 7 Happy Summits
    • SOS Ukraina
    • Usamodzielnienia
  • Dołącz do nas
    • Zostań wolontariuszem
    • Zostań rodziną zastępczą
    • Dla biznesu
  • Kontakt
Wpłać i pomóż
Przekaż 1,5%
Facebook-f Instagram Linkedin Twitter
Wpłać i pomóż
19 września 2022
Rodzinne Domy Fundacji Happy Kids, Wydarzenia

Moda odpowiedzialna społecznie, czyli podopieczni Fundacji Happy Kids w pokazie Top Secret podczas finału ”The Look of the Year 2022”.

”The Look Of the Year”, czyli najstarszy i najbardziej prestiżowy konkurs modelingowy na świecie. Od ponad trzech dekad poszukuje nowych twarzy, które podbiją świat mody. Organizowany jest w 50 krajach na całym świecie, również w Polsce. 18 września tegoroczny finał polskiej edycji ”The Look of the Year” odbył się w łódzkim Monopolis. Dzięki Top Secret impreza, która była początkiem karier takich ikon mody jak Cindy Crawford, Gisele Bundchen czy Kasia Smutniak, w tym roku  nabrała zupełnie nowego, wyjątkowego wymiaru. W pokazie nowej kolekcji marki na wybiegu mogliśmy zobaczyć podopiecznych z Rodzinnego Domu Dziecka Fundacji Happy Kids.

Reprezentacja Happy Kids podczas TLOTY 2022

Tegoroczny finał ”The Look Of the Year” wygrali Katarzyna Trela i Fabian Kosiński, to przed nimi otworzyły się drzwi do wielkiej kariery w modelingu. Zwycięzcy polskiej edycji będą reprezentować nasz kraj w światowym finale konkursu. ”The Look Of the Year” to wielkie święto mody.

Podczas niedzielnego wydarzenia 16 finalistów zaprezentowało kolekcje najbardziej cenionych projektantów i największych marek odzieżowych. W tym roku swoje premierowe kolekcje pokazali: Mariusz Przybylski, Viola Piekut, Lidia Kalita, Diana Walkiewicz, Paweł Kazmierski, a także PAWO i Male Me oraz Top Secret – marka odpowiedzialna i aktywna społecznie. Na wybiegu modelom i modelkom towarzyszyły dzieci z Rodzinnych Domów Dziecka prowadzonych przez łódzką Fundację Happy Kids.

Top Secret, marka, której mottem jest ”Express Yourself”, udowadnia, że można połączyć tworzenie nowoczesnej mody trafiającej do milionów odbiorców, pozwalającej jednocześniew niebanalny sposób wyrazić sobie, z byciem marką odpowiedzialną społecznie. Od wielu lat jest partnerem Fundacji Happy Kids.

– Dla Top Secret bycie firmą społecznie odpowiedzialną oznacza niesienie realnej, „mądrej” pomocy, dokonywanie „prawdziwych” zmian na lepsze. Dlatego nawiązanie bliskiej współpracy z Fundacją Happy Kids było dla nas naturalnym wyborem. Łączą nas te same wartości. Nie bez znaczenia jest również fakt, że Fundacja, tak samo jak Top Secret, ma łódzkie korzenie. Możemy z bliska przyglądać się i wspierać jej działania. Włączanie się Top Secret w kolejne akcje to oczywiste kroki. Podejmujemy wiele inicjatyw. Ta, na którą wręcz czekają nasi pracownicy, to przygotowanie każdego roku świątecznych paczek na podopiecznych Fundacji – mówi Łukasz Klemczak, Top Secret.

Działalność CSR marki podsumowuje Aleksander Kartasiński, prezes Fundacji Happy Kids: – Dla nas niezwykle ważne jest to, że marka Top Secret, z którą współpracujemy od wielu lat, nie pozostała obojętna wobec skali przemocy i tragedii, które dotknęły Ukrainę i jej mieszkańców. Bardzo szybko włączyła się pomoc najbardziej bezbronnym ofiarom wojny, organizowaną przez Fundację Happy Kids – ewakuację do Polski 1,5 tys. dzieci z ukraińskiej pieczy zastępczej (wraz z opiekunami) i zapewnienie im bezpiecznego schronienia w naszym kraju. Dzięki takim partnerom jak Top Secret mogliśmy sprawnie i szybko działać, co było wtedy najważniejsze.

Marka nie poprzestała na tym. We wszystkich sklepach Top Secret przy kasach znalazły się puszki – uruchomiona została zbiórka na rzecz Fundacji Happy Kids. Zebrane środki są przeznaczane na pomoc dzieciom z Ukrainy i w Ukrainie. Firma udostępniła również swoje magazyny, gdzie na bieżąco były dostarczane, pakowane i wydawane do transportu dary z pomocą dla Ukraińców.

fot. Kunikowski /AKPA

Udział podopiecznych Fundacji w pokazie nowej kolekcji Top Secret podczas finałowej gali konkursu ”The Look of the Year” ma wymiar symboliczny. Jak zaznacza Łukasz Klemczak. – Chcieliśmy zwrócić uwagę wszystkich na to, co robi Fundacja Happy Kids – nie tylko na jej bieżące inicjatywy, ale przede wszystkim na fantastyczną misję organizacji. Jest nią promowanie rodzicielstwa zastępczego jako potrzebnej alternatywy dla „tradycyjnej” formy pieczy zastępczej – instytucjonalnych domów dziecka. Prowadząc rodzinne domy dziecka, Fundacja wypracowała standard pieczy zastępczej, który daje osieroconym dzieciom warunki rozwoju, najbardziej zbliżone do tych, które występują w rodzinach biologicznych.

Poprzedni artykułEdu Bears na pomoc dzieciomNastępny artykuł Włoskie wakacje zwycięzkiej Rodziny!

Ostatnie aktualności

Michał Leksiński na Mount Everest – wyprawa, która zmienia życie podopiecznych Fundacji Happy Kids7 kwietnia 2025
Zostań koordynatorem międzynarodowego projektu „Happy Bus 2025”17 stycznia 2025
Audiobook, który zmienia życie dzieci 14 stycznia 2025
Warsztaty Usamodzielniające WenDo/Sztama2 listopada 2024
Oficjalne otwarcie Rodzinnego Domu Pomocy22 października 2024
ZINET_Logo
ZINET - Firma Przyjazna Dzieciom

© 2024. Fundacja Happy Kids. Programming by Media4U Sp. z o.o.
Polityka prywatności
  • Aktualności
  • Kim jesteśmy?
    • Fundacja Happy Kids
    • Nasz zespół
    • Nasze domy
    • Ważne dokumenty
  • Co robimy?
    • Audiobook
    • Happy Bus
      • Zdrowe odżywianie
    • 7 Happy Summits
    • SOS Ukraina
    • Usamodzielnienia
  • Dołącz do nas
    • Zostań wolontariuszem
    • Zostań rodziną zastępczą
    • Dla biznesu
  • Kontakt
Facebook-f Instagram Linkedin Twitter